piątek, 27 lutego 2015

Z cyklu zastanawiających pytań od pasażerów !


Czasami myślę sobie, że mojej pracy nie zastąpi żadna inna. Zawsze coś się dzieje, nie ma nudy a jak już się wkradnie to nie na długo. Nasi kochani pasażerowie zawsze nam umilą czas swoimi przemyśleniami na temat naszej linii lub swoimi pytaniami. Oto jedna z zastanawiających sytuacji :
Tak jak co dzień kolejka do ticket desku. Różni pasażerowie a to Polak to Japończyk, Brazylijczyk czy Brytyjczyk.  I zatrzymajmy się na tym ostatnim. Kiedy to pan Brytyjczyk podchodzi do kasy i pyta:
Bryt. Chciałbym zapłaci za dodatkowy bagaż.
Ja. Proszę bardzo 30 euro.
Bryt. Płacę funtami bo nie jestem z Irlandii.
Ja. Przepraszam proszę Pana ale przyjmujemy tylko euro w gotówce lub karty.
Bryt. Dlaczego?
Ja. Bo powszechną walutą przyjętą w Irlandii jest euro !
Bryt. To niedorzeczne (ridiculous) !!!!

I co w tej sytuacji pomysleć a co dopiero powiedzieć ? Co jest niedorzecznego w tym że w Irlandii walutą jest euro ? I co pomysleć o tym że za Brytyjczykiem stoi Japończyk i może będzie chciał płacić jenami :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thank you for your all comments :)