piątek, 17 lipca 2015

Kolejny zadowolony klient :)


Kolejna zabawna sytuacja w rozmowie z pasażerem :) Naprawdę nie wiem skąd ludzie biorą swoje domysły i stwierdzenia :)
Kolejny dzień i kolejni pasażerowie. Takiego ruchu na lotnisku w Dublinie już dawno nie było. Po kolejnym ciężkim dniu przyszedł czas na chwilę wytchnienia ale jak się wkrótce okazało nie na długo! 
Przychodzi pasażer i pyta:

Pax: Dobry wieczór chciałbym kupić bilet do Londynu na dziś wieczór.
Ja: Świetnie! wybrał Pan dobry moment bo bilet na dziś kosztuje jedyne 55 euro jeżeli kupi Pan go u nas ale zachęcam Pana do odwiedzenia naszej strony internetowej bo tam zapłaci Pan jedyne 35 euro.
Pax: A dlaczego tutaj jest drożej?
Ja: dlatego, że na lotnisku dodawana jest opłata administracyjna do każdego kupionego biletu.
Pax: Ale ja właśnie chciałem kupić bilet przez internet, wszedłem na stronę RYANAIR a tam było napisane, że: jeżeli chcesz kupić bilet to jedź na lotnisko !!!! :-) :-) :-)

I co takiemu odpowiedzieć? Ręka w górę kto widział taką informację na stronie jakiejkolwiek linii lotniczej i jaki miałoby mieć to sens??







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thank you for your all comments :)